![Illustrasjonen viser en mann og ett barn. Mannen har på seg en caps, skjorte og jakke. Barnet har på seg en caps og jakke. Mannen holder rundt barnet.](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/6450/Forside-Transport_A_d903a02cf00875b16198b3127f65c600.webp)
![Illustrasjonen viser ett barn med en kappe, Barnet har en bok foran seg som viser en katt og en skål. Barnet tar med sin hånd på katten.](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/6448/Forside-Katten-Minnie_f7a0dfedb556d8d0c06a8208d57729c1.webp)
![Illustrasjonen viser en mann og ett barn på ett kjøkken ved ett kjøkkenbord. De holder på en pepperkake form sammen. Foran barnet er en pepperkakedeig og en pepperkake form som er trykt i pepperkake deigen. Kjevle ligger ved siden av](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/6449/Forside-Pepperkakebaking_310321b128d2cc919a1f3423b9b0d9d3.webp 230w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/6449/Forside-Pepperkakebaking_58304d7ca11c9038d27825dee1070bd3.webp 460w)
![Illustrasjonen viser en dame og ett barn i ett rom. Barnets hender er på damen sine hender.](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8983/Forside-Bevegelsessang_fa26567d4e871fa7df69964c57951310.webp 340w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8983/Forside-Bevegelsessang_4690b57b6e9b2b391863d207df9b7e69.webp 451w)
Learn tactile signs
Create a user, and start making and sharing lists with family, friends or other close relations.
![](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8624/iPhone-mockup_f90218b455691b18e3988572409b1d4f.webp 570w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8624/iPhone-mockup_c0b9b1214bdb202cb047893d0b3ac3a0.webp 1140w)
![Bildet viser ett utsnitt av nettsiden. Hvor man kan dele liste og finne en QR kode.](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8635/Dele-lister_eaae6a0e40d14904d59081013c8cb5dc.webp 570w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8635/Dele-lister_3e26cf026fd546f61a0ab09ed62f9cb3.webp 1000w)
Resources for educators
"There is no step-by-step method or 'recipe' on how to create the best conditions for contact and interaction with a child. Every child is unique, and every close person is unique.”
![Illustrasjonen viser at det er tre barn i rommet sammen med en voksen. Barna leker med ulike leker. i en dukkekrok. Den voksne er sammen med det ene barnet som triller en dukke vogn. De holder på dukkevognen sammen.](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/7878/Dukkekrok_e21fe316b2b8ac0589b05f73a3d66744.webp 478w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/7878/Dukkekrok_a1ce3d03ce076be7783f4a395ba262f2.webp 833w)
![En knapp hvor det står del på](https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8214/Del-lister_cc2f474a479df967dbc2a8b985de49e4.webp 273w, https://cdn.mustasj.dev/takom/production/filer/8214/Del-lister_5f9d73fa22ae75f68e0b05acb60b2420.webp 500w)